onsdag 25 augusti 2010

Hej!!
Nu har skolan börjat, jag tycker att skolan är helt okej, så det var roligt att träffa alla kompisarna och så! Igår hade jag Sandra träning med florran, det gick hur bra som helst! Riktigt nöjd:)

Övning: Först hoppade vi ett varv på volt med 2 upphöjda bommar m 2 galopp mellan! Därefter snett igenom på ett räcke - rätta ut och mot en kombination, kryss, oxer - sedan en linje på 3 hinder med 4 galopp mellan - sedan till andra sidan och hoppa vattenmatta snett igenom. Ronja har gjort en "ritning" men vattenmattan finns inte med!

Idag har vi haft (?) origentering (?) i spöregnet, jag vet att Nush och Soffan leder över mig, olle och Sabbi, men vi har en riktigt bra tid tycker jag:)

Jag tror jag skiter i att rida idag, jag kan ju inte rida någonstans! Så får jag rida imon, då de egentligen skullevarit lediga!

Har gjort ett schema - florran ledig: söndag eller måndag och torsdag. Delighten: tisdag och torsdag. Hoppas jag lyckas med det!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar