tisdag 17 augusti 2010

Paris - Bilderna















En bild från Triumfbågen.

























En bild uppe i Triumfbågen.
























En bild på Triumfbågen, vi var högst uppe på taket:)



















Jag och Cornelia vid Louvren (Mona- Lisas hem!) Ni ser ca 1/3 av slottet, det är enormt!!
























Jag och Cornelia vid Notre dame.
























Notre dame.
























Eiffeltornet.
























Jag vid Eiffeltornen:)











Eiffeltornet.



en skylt uppe i Eiffeltornet.








Högst upp i Eiffeltornet, ser ni människorna?





















Triumfbågen från Eiffeltornet.










Jag och Cornelia högst upp i Eiffeltornet.












Jag och Cornelia står i kö för att komma upp till Eiffeltornet.























Påväg till Eiffeltornet.










Påväg till Eiffeltornet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar