lördag 7 augusti 2010

Man kan väl säga att jag hade världens bästa vilovecka!!

Hej!!
Nu är jag tillbaka från min "Vilovecka" då kanske ni vill veta vad jag gjorde på min vilovecka? Jo, jag var i Turkiet och badade och stekte mig, med över 30 graders värme:) Det var gött! På kvällarna shoppade vi;) Ska lägga ut lite bilder på resan och vad jag köpt senare, men då måste jag ha den andra datorn och pappas mobil (han är inte hemma) Så jag får göra det ikväll!
Delighten har haft det kul hos Zander medans vi var borta:) De hade det kul verkar det som, så innan skolan ska de komma så vi kan rida ut tillsammans:) Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem från flyget? (Jag gav Florran ett äpple det första jag gjorde)Efter att jag packat upp allt, strök jag alla min skjortor och sedan städade jag 1 kvadratmeter av vinden + Dammsugade. Jag har fått ihop en kartong som jag ställt på vinden i det nya huset, gamla barn böcker, CD-skivor, godesdjur, CR- rosetterna. Så får vi se vad jag slänger av det om 10 år när jag inte bor hemma längre!! Imorgon skall jag på dop till min första kusin på mammas sida, lilla Olle!!

Men här kommer ett litet smakprov från resan...

Har ni frågor eller vill att jag ska skriva ngt om resan får ni kommentera!!

1 kommentar: