måndag 9 augusti 2010

Vad jag köpte i Turkiet!!



















Då är det bara att packa upp!!



















Gympa - väska till skolan:)



















Vita korta Converse:)



















En röd Adidas - jacka:) (Den är mycket rödare)



















En mintgrön Lacoste.


















´
Burberry - skolväska, 2010 års modell:)



















Ridtröjor, en marinblå lacoste och en brun Ralph Lauren:)



















En jättesöt vit - blå - randig skorta - tommy Hilfiger (Den är struken nu!)



















Present till Zander som tack för Delighten! ( 2 Ralph Lauren)



















Present till min bästis Olivia:)
SES!!

3 kommentarer:

  1. vart var du ? :)

    har du ngt tips hur mke pengar manska ha med till turkiet ? :D

    SvaraRadera
  2. JAG VAR I KEMER, MEN JAG TYCKER ATT INCEKUM (STAVAS?)ÄR BÄTTRE;)

    JAG VET INTE HUR MYCKET PENGAR VI HADE, MEN NÅGRA TUSEN I ALLA FALL;) 2 KANSKE!! MEN DÅ HADE VI ALL INCLUSIVE SÅ VI BEHÖVDE INTE BETALLA NGN MAT;)

    SvaraRadera
  3. hur mycket kostade alla kläder ni köpte tack på förhand :D

    SvaraRadera