tisdag 17 augusti 2010

HERRLJUNGA - MIN FAVORITPLATS:)

Hej!!
Har försökt att ladda upp Herrljunga - filmen i 3 dagar nu! Och idag lyckades jag:) Fattar inte vad som var felet, fick börja om helt enkelt!

Aja, tävlade ju då LC och LB med Florran, det gick riktigt bra:) LC: fick en tvärnit på banken (ner) och jag var så dum och la en volt istället för att försöka trycka ner henne!! I Värnamo gick det ju jättebra och då var det en kombination dessutom!! (Ett hinder på banken) Men nix idag fick jag 4 fel i LC och jag som skulle satsat som fasen i omhoppningen, det är ju vinsttäcke, pokal, medalj och en extra stor rosett!!

LB: Den gick super bra, jättenöjd, riktigt fin runda. Jag fick till och med beröm av Anneli (Ridskolans ägare) så tummen upp för det!! Jag gick felfri och kom 2:a, lite synd, hon som vann red innanför ett hinder som man tänker det går aldrig, men nu i efterhand tror jag att det hade gått och då hade jag vunnit, men skit samma!!

Jag fick rosett, planket och en pokal i svenskt tenn:)

Här är filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=0W0VGqRIT_4

SES!!

2 kommentarer:

  1. Fan vad snyggt du rider syrran ! ;) !!!

    SvaraRadera
  2. Ni är så himla fina du & Florran i LB/ PUSS MAMMA

    SvaraRadera