onsdag 18 augusti 2010

varje dag i 3 år, nästan!!

Hej!!
Gick ut till stallet för någon timme sedan och skulle rida och då spricker min läderstövel (Det har den gjort innan) men denna gången fortsätterden så jag får fixa det 5 ggr innan jag ens hämtat Florran!! Så jag fick gå in och slänga dem:( De var ju så sköna, har haft de varje dag i 3 år nästan!! Så jag fick ta på mig ett par chaps som jag köpte i Falsterbo för 50 kr som jag tycker är de fulaste i hela världen. Det betyder att jag måste köpa en ny hjälm och ett par nya stövlar, då behöver jag jobba för att få de pengarna, men lovet är slut på måndag:( skit också, varför kunde jag inte jobbat lite under lovet!!
Så jag undrar om det är någon som har ett par läderstövlar eller tretorn stl 38 tillsalu, jäkligt billiga och kanske någon som vill köpa en JW hjälm till mig bara sådär? Ingen?

Cornelia red florran i förgår och jag Delighten så idag gjorde vi tvärtom, jag red Florran och Cornelia Delighten och det gick bra för båda tror jag! Men jag har slut på övningar, det är så tråkigt att lägga volter i hörnen, öppna och sluta, skänkelvikning osv. Ngn som har en bra övning jag kan göra, den måste vara utan bommar annars räknas den inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar