måndag 9 augusti 2010

Vinden!!!

Hej!!
Igår fick jag rida i spöregnet på båda två, men det gick super med min kl - regnjacka, asså de är helt otroliga, det är omöjligt att bli blöt i den, ångrar inte att jag köpte den. Jag rider ju med den nästan varje dag! Bra på tävling också:)
Idag ställde jag klockan! Gick upp kl 8, hade tänkt rida hästarna 2 ggr nu några dagar (Bantning) men så blev det inte, mamma skulle till doktorn, så när jag kom in ville jag inte gå ut igen, det regnar värre idag än igår:( Vi skall nog åka till Öreryd och rida sedan.

Jag har fortsatt städa på vinden, har snart kommit till hälften, har tagit ett kort på hur det såg ut i morse, där jag städat ser ni inte (Jag står där) men men, nu ser det bättre ut där än på kortet i alla fall, men på mitt rum är det värre!!

SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar