söndag 5 september 2010

GARK

Hej!!
Det var ett tag sedan! Det är mycket att göra på veckorna! igår var första och andra kvalen till DM på Gark, första: fick jag ett stopp på första hindret, det var ngn som sa att skuggan kom så fort där så de han inte "ställa in ögonen" från solen till skuggan, men jag vet inte! Det var synd i alla fall! Andra gick ännu dåligare, vi vägrade ut oss, vi fick 2 stopp! Det första tar jag på mig, jag tänkte ta ett allt för stort och ansträngande hopp, men den efter (en kombination) den skulle hon bara hoppat!

Idag tävlade jag finalen, B-final då, den gick dåligare än igår, A:0! Sedan när jag kommer till kombinationen (3:e hindret) så stannar hon, jag låg rätt och allting och hon bara stannar och samma sak hände andra gången jag försökte hoppa det!

Så när vi kom hem tog vi en hårdträning hemma med kombination och böjda linjer och allt vad det var! Det gick bra, sedan skrittade jag och Cornelia av i skogen!

Kom på det att ni inte fått Norrahammar Taberg film/Bilder så jag tar det samtidigt som GARK bilder och ev filmer!

Hade lite frihetsdressyr med Delighten i hagen idag också, det var jättekul:) Hon följde efter mig som en hund precis bakom ryggen på mig:)

Nu skall jag ut och tvätta transporten!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar