söndag 19 september 2010

Zinderella, älskar dig - min första egna stora häst:)

Hej!!

Tävlade i vsrk igår, det var en lyckad jag, men vändert var bajs! Det regnade i princip hela tiden! Jag började hoppa en LC med florran, jag fick ett stopp, det var lite mit fel, skulle blivit ett jättehopp så jag ville att hon skulle trampa om innan! Men hon stannade istället, det var sista hindret också:( Sedan var det andra omgången i Allsvenskan, det gick jättebra! Vi fick 3 felfria rundor i grunden så vi gick till omhoppning där vi fick 2 felfria rundor (där jag var sämst fick 8 fel! Och de felen tar jag inte på mig!) Men i alla fall vi kom 2:a, jag fick ett presentkort på Charlies, 90kr! Det var kul, det var samma lag som i norrahammar taberg och jag hoppas att vårat lag får fortsätta i fortsättningen lika så våran perfekta lagkapten, Issi;) Tack så mycket!


I alla fall nu ligger vi på en andra plats inför den sista omgången innan finalen som går i vetlanda!


När jag kom hem så var vi och hämtade en häst åt mig som jag skall börja rida, Mizz Zinderella:) Hon var ju till salu, men mamma ändrade sig i sista minuten, så idag blir första gången jag rider en unghäst!


Idag har jag ridit delighten och florran i ösregn, men det gick ju bra ändå!


SES!!







En bild på Zinderella.

1 kommentar:

  1. Kollade på resultatet från Allsvenskan och såg att ni faktiskt leder! Riktigt bra gjort av er! Fortsätt så nu! :)

    SvaraRadera