lördag 25 september 2010

Vi trillade!!

Hej!!
Såg Malins komentar om att vi leder allsvenskan och det stämmer:) Såg också det i veckan!

Igår slutade jag kvart över 2 (det gör jag alltid på fredagar) Sabina följde med mig hem, vi red ut i skogen:) Hon red Delighten och jag florran. Vi hoppade över 2 st stockar och sedan travade/galopperade vi upp och (skritt) ner. Lite styrketräning några gånger:) Det var jättekul, men delighten var lite snabbare så hon galopperade om florran och mig:) Sedan när vi var klara duschade vi på 5 minuter! Sedan bakade vi negerbollar och efter det cyklade vi ner till Hestra med min cykel. Den var inte direkt anpassad för 2 så den vinglade som fan, man kunde inte styra bakdelen av cykeln. Sabbi skrek hela vägen ner kan man ju säga! Och när vi var nere från backen, trillade vi om kull, jag tappade kontrollen över cykeln, den tog över! Jättekonstigt! Så vi kom lite försent till Drenusha där alla tjejer i vår klass väntade på att få börja äta pizza!

När vi ätit cyklade alla till Sofie och kollade på filmer från Isabergskolan (0-6). Kabarén i 6:an, Luciatåget i 3:an och någon teater från 3:an där jag spelade Pippi:) Jättekul! Sedan åkte jag hem, inte så sent klockan var kanske 11. Olivia följde med och stannade över natten. Sedan åkte hon hem klockan 4 idag:)

När Olivia åkt hem red jag Delighten det gick jättebra! Hon var jätteduktig, men hon var lite trött från igår. Sedan åkte vi till öreryd där jag red Zinderella för 3:e gången:) Det gick jättebra och jag hoppade en liten bom på marken i trav och galopp:) Cornelia filmade så vi får väl se när den kommer ut, ni har fortfarande inte fått se ngt från Norrahammar eller VSRK!
Nu ska jag kolla på TV om det nu finns ngt att se!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar