söndag 12 september 2010

Super rolig nyhet:)

Hej!!
Har en glädjande nyhet att berätta! eller i alla fall för mig! Jag slår ihop Florrans och Delightens planketer har jag 1 mer än mamma:) hon har 28 och jag 29:)

Och har fått rensa mina rosetter som än en gång inte får plats i skåpet! Nu har jag bara 3 CR rosetter kvar; Bellas, Delightens och Florrans första rosett med mig:) Så jag har typ 100 rosetter uppe på vinden nu!

I eftermiddag ska jag och florran ut och klättrar tror jag och delighten ska jag rida på över hela åkern som nyss är klippt så nu har vi ? enserlage ? till vintern:)

Glömde skriva igår: Grattis Sabina till en 7:e plasering! I värnamo i våras tävlade vi om en negerboll som hon fortfarande inte gett mig! Och nu i Jönköping vann jag en till;) Sabina! Mamma säger att hon skall ge dig en 10:a!

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR KOMMENTARERNA!
SES!!

1 kommentar: