söndag 12 februari 2012

Nr. 9

Hej!!
Har ridit båda hästarna idag och herregud vad galna de var!! Man märkte verkligen att det var vårväder, när jag skulle rida Zinderella så skenade hon iväg innan jag hittat stigbyglarna och allt och ridpasset var i helt fel ordning först galopp sen trav och sist skritt! Aaa och mitt i allt ståhej så känner man att sadeln börjar snurra, mm det var inte så kul precis men vi överlevde och hon gick super på slutet :)

Hoppade Florran lite vilket gick superduperbra, hon är verkligen i topprim nu asså, synd att det inte finns några tävlingar :(

Aja.. nr 9. Jag skulle vilja ha en apa som husdjur, tänk bara dig själv gå på stan och hålla en apa i handen, så går ni runt där så söta tillsammans x)

Nu ska jag se på lite gamla bilder på mig själv som pappa sorterat!
SES!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar