måndag 27 februari 2012

Lite fakta...

JAG, REBECCA:
Namn: Rebecca Sara Linnea Eliasson
Född: 29 maj 1995
Längd: 162 cm
Favoritmaträtt: Spagetti och Köttfärssås
Övrigt:
  •  Jag är äldst av alla mina kusiner
  • Jag älskar att tävla
  • Inne på banan innan jag rider igenom start sjunger jag en liten ramsa tyst för bara mig och hästen som följer mig ner i graven!


HÄSTARNA I STALLET:

1. RAGAZZA
Född: 1988
sto
e: Robin Z 723
Äg: Mamma Pernilla



 2. DOLCE VITA
sto
(vet inget om den, haha x) mammas häst som står i stallet!)
Äg: Mamma Pernilla


3. TOVDALS MATCHO ----- TILL SALU!!!!
Född: 1997
Valack
e: Manitu N SPGH 95
ue: Cansas SPH 65
Äg: Syrran Cornelia







4.ANEMONE NEMOROSA
född: 1998
Sto - New Forest
e: Sturevalens Gentleman  RNF 95
Äg: Syrran Cornelia



5. MIZZ ZINDERELLA
Född: 2005
Sto
e: Cornetto 1020
ue: Robin Z 723
Egen uppfödning
Äg: Jag Rebecca




6. FLORENCIA
Född: 1997
Äg: Jag Rebecca









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar