fredag 10 februari 2012

6 saker ni kanske inte visste om mig :)

Hej!!
Äntligen lov.. som firas med en svårt stukad tumme x) Lekte lite dansk i skidbacken igår bara men jag lyckades övertala skolsköterskan om att få åka skidor så fort som möjligt så på söndag får jag åka igen :)

På lovet blir det bara skidor, rida, träffa kompisar och sånt skojigt :)

Börjar lovet med lite roliga saker ni kanske inte visste om mig....
1. Jag mår mycket bättre när mitt rum är städat!
2. Jag kollar inte så noga när jag går över ett övergångsställe vilket mina kompisar skäller på mig för, men då är mitt svar.... "äh vi får pengar om vi blir påkörda"
3. Jag säger nästan alltid vad jag tycker.... som idag när skolsköterskan sa att jag inte får åka skidor på lovet då sa jag det skiter jag i kommer göra det ändå x) Så tillsist gick hon med på det om jag iaf väntar till söndag.
4. Jag köper jämt en vit Toblerone när jag är på flygplatsen och sen brukar jag inte öppna den förens 1 månad innan nästa besök på flygplatsen. (Vissa av er kanske tycker det låter äckligt, men de smakar precis likadant)
5. Jag tar alltid dagen som den kommer, planerar inte vad som händer dagarna framöver, tänker inte på vilken lektion som är nästa lektion det får kompisarna säga till innan den börjar ;)
6. Jag sparar pengar till en jorden runt resa som jag kommer göra när jag gått ur skolan... så om någon vill åka jorden runt med mig om si sådär 7 år så säg till ;)

SES !!

3 kommentarer: