onsdag 29 februari 2012

Hej!!
Asså shit vilket fint väder det var igår, fick underbara vårkänslor så jag bestämmde mig för att rida ut i skogen på Florran. Det gick asbra, det var lite jobbigt bara för vi klättrade upp och ner 4 ggr i samma backe, lite tråkigt att gå ner varje gång. Men det löste sig :) Knappt någon snö syntes till, bara en liten bit i slutet :)

Nu sitter jag och lysnar på min tekniklärare och sen börjar dagens sista lektion, Svenska :) Hade tänkt att båda hästarna skulle få röra på sig idag om jag hinner :)
SES!!
Jag hoppade in i mitt skåp igår x)

3 kommentarer:

  1. Hi there are using Wordpress for your site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to
    get started and create my own. Do you need any coding expertise to make your own blog?

    Any help would be greatly appreciated!
    my web site :: panic attack

    SvaraRadera
  2. Great beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for
    a blog web site? The account aided me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept
    Also visit my site : Work from home jobs

    SvaraRadera
  3. Link exchange is nothing else but it is only
    placing the other person's blog link on your page at suitable place and other person will also do same for you.
    Look into my blog : clear skin

    SvaraRadera