söndag 26 februari 2012

Ghs

Hej!!
Helgen i Göteborg var både bra och dålig! I torsdags var jag där med Josefin Zander, väldigt trevligt :) dock så strejkade kroppen som fan på tåget hem!

På fredagen åkte jag dit med Julia, Susanne, syrran och mamma då gick vi bara i femman huset och på kvällen låg jag i soffan på hotellet (lyxsviten på Radison) och mådde riktigt dåligt!

På lördag morgon tänkte jag ta tåget hem men sket i det, kroppen ville bara trilla ihop och jag frös hela tiden!

Kom hem och grät mig till sömns för att jag frös så mycket :( nu mår jag bättre men stannar nog hemma imon ;)

Helgen var i övrigt super och ni får se vad jag handlat senare ;) tack syrran för att du rider florran åt mig idag<3

Btw Yvonne såg dig på tvn innan idag ;)
SES!!

1 kommentar:

  1. hahaha hoppas jag ej petade inäsan i tvn.
    Men nu e jag nog kändis nu då ?
    Krya på dig. Och du har rätt det är jobbigt att gå i mässan med allt dettta folk.
    Kram y

    SvaraRadera