lördag 4 februari 2012

Hej!!Åkte skidor igår med 2 saknade kompisar, Sofie och Curre. Det var riktigt kul, men kallt.. -19 grader och idag vaknade jag upp av att det var ännu kallare och detta mitt på dagen!! Hästarna får vila nu det gör nästan mer skada än nytta att rida dem.

Jag red iaf florran i torsdags, hon fick nya skor så då passade jag på att rida henne i deras ridhus efter vilket var väldigt trevligt och florran gick bra.

Nu ska jag börja plugga lite kemi, har prov på tisdag och det är jättejobbiga saker....räkna ut formler och fällningar och grejer, varför man nu ska behöva kunna detta i framtiden?!
SES!!

2 kommentarer:

  1. tudeliduuu ! Va? e det du öäser för nåt ? Låter helt galet. Vilken fin blogg sida du har fixat Snyggt Rebecka. Hoppas vi ses snart igen. Och hoppas det är lite varmare nästa gång.

    SvaraRadera
  2. Läser ska det stå juh !! Hmmmmmmmmm

    SvaraRadera