onsdag 1 februari 2012

I skolan...

Hej!!
Zinderella gick helt otroligt i Måndags, aa förutom i början då hon var helt galen. Det började med att hon reste sig när jag hoppat upp, vi kan ju säga att hon försökte vara lite snäll och försökte få mig på rätt plats i sadeln x)  men sen ville hon inte ha mig där mer, eller jo fast bara om hon fick galopperna. Det gick alvarligt inte att trava henne, hon reste sig bara och försökte fatta galopp. Var nära på att bli nockad bara några sisådär miljoner ggr!!

Igår blev ingen av pollarna ridna och Mamma fyllde år <3 så jag var lite tjock och åt tårta. Idag kommer mormor med ännu mer tårta också, verkligen jättebra x) Hade tänkt försöka rida båda hästarna sen med ;) Sitter i skolan nu och väntar på att min 2 h långa teknik ska börja, vi ska börja rita hus för hand, trevligt :) Och sen har jag svenska, vi ska kolla på film och sen börja skriva på en debattartikel ;)
SES!!

1 kommentar:

  1. ja min lille vän livet är värt att fundera på ibland :D <3

    SvaraRadera