tisdag 14 februari 2012

Nr. 11

Hej!!
Har varit ute och ridit zinderella som var galen idag också, nu har hon dessutom kommit på att om hon byter galopp så kan hon svänga till åt andra hållet så att jag tappar balansen och det tar en evighet innan jag kommer tillbaka på spåret i rätt varv igen! Florran fick vila idag på grund av snöstormen som kom nu :(
Här kommer nr 11, ( något ni inte visste om mig )
Första gången jag tävlade som inte var en CR, alltså med omhoppning så vann jag :) det var en mini ld på en ridskoleponny (myran) hela 50 cm hoppade vi jag visste inte vad omhoppning var eller något men mamma sa exakt hur jag skulle rida, med världens små omhoppningssvängar och jag gjorde självklart som hon sa. Sen precis innan vi skulle åka hem så ropar dom upp mitt namn i högtalarna att jag har vunnit!!! Och jag måste springa till banan så mamma hinner inte förklara något, jag har aldrig gjort något sånt innan och fattar absolut ingenting, jag kan ju säga att det blev inget ärovarv, hahaha x) mer behöver jag inte berätta tycker jag och ni som var där behöver inte gräva fram det ur minnet;)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar