onsdag 22 februari 2012

Göteborg Horse Show :D

Hej!!
Kom in för några minuter sedan, blev ett sent träningspass.....hade matteprov i 3 timmar! I den läskuiga aulan med 32*5 elever :o Men det gick hur som helst jävligt bra så jag får hoppas att resultatet säger detsamma :)

Florran gick super idag, vi gjorde lite bakdelsvändningar och serpentiner och grejer :)

Nu är jag ledig resten av veckan iaf :) Imon drar jag och Josse till göteborg horse show hela dagen, sen på fredag åker jag dit igen med Julia, Susanne, Mamma och syrran fast då går vi troligtvis bara på stan och shoppar och sånt och sen sover vi på världens bästa hotell Radison så är vi på GHS på lördag :) Alltså en helt underbar helg :)

Nu ska jag välja gymnasieinriktning och grejer....
SES!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar