söndag 25 juli 2010

Vinnartäcket från exclusive horse wear gick till...

Hej!!
...Johanna Andersson på Jolly Jump. Det blev inget pris för mig idag, men jag kvalade ju till finalen så var jag ju bland de bästa:) Det var en helt vanlig dag, åka till varberg, framhoppningshinder på 1m och 90cm på banan! Hoppade första hindret helt i otakt med varandra och jag tappar kontrollen, blir jättekonstigt till andra hindret som ligger i en båge några få meter från första hindret. Jag får tvinga över henne med mina sporrar och hon river bommen:( Hon var inte så sugen på att hoppa idag märkte jag hon tände inte till mot hinderna, tråkigt! Så jag fick trycka in benen vid varje hinder, men det blev bara 4 fel som tur var, det var knapt med tid också så man fick galoppera på! 7 st gick till omhoppning och jag kom på en 16 plats!! (Köpte 3 bilder ska bara dirigera dem sedan lägger jag ut dem, de fanns inga bra bilder typ så jag bara tog några, inte så bra!!)

Delighten får vara ledig idag, jävla pissväder!!

LYCKA TILL DENISE OCH GREY PEARL I NEW FOREST SM!!
SES!!

1 kommentar: