lördag 24 juli 2010

Idag skärpte jag till mig och tog på mig ett skärp...

Hej!!
Tävlade ju Florran idag igen det gick mycket bättre:) Hinderna på framhoppningen var lika höga men det fixade mamma:) Jag ska bara varna er innan jag berättar mer det var bara 4 som gick dubbelnollor av 48st!

Jag gick in på banan och red en supperfin runda, när omhoppningen börjar stannar hon på det andra hindret, en kombination, jag tror jag kom lite snett:( men men, 4 fel + 2tidsfel, det räckte till en 8:e plats en placering:) Jag slog 40st med 4 fel. Nu hänger det på vilken final jag hamnar i 1: LB - på tid med alla felfria i slutet eller 2:LC - på tid hela tiden. Jag har räknat lite själv här hemma och då har jag tagit top 15 från fredag och lördag och då ligger jag på en 18 plats, så det borde ju vara final 1 men men vi får väl se;) (Ingen filmade mig idag) Camilla O har varit där varje dag också, kul:)

Red delighten sedan idag, hon var lugn och fin, hon har gått jättefint denna veckan hoppas ett det håller i sig:) Cornelia kom hem idag, hade köpt en liten välkomspresent till henne, en JW - Keps, hon har blivit beroende av kepsar på senaste tiden, fattar ingenting!!
Aja måste ladda till finalen...
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar