tisdag 20 juli 2010

Grattis Pappa:)

Hej!!
Red bara Matcho igår, jag vet inte riktigt varför jag skippade att rida Delighten! Men det gick bra att rida Matcho det var kul:) Kom på att jag inte ridit en Valack sedan Ponniacup 2007 med Silver och ska det vara jag som äger hästen så var det Lucas min lilla shettis:)

Idag red jag Delighten och Florran, Florran värmde jag bara upp lite och jobbade med och det gick jättebra:) Delighten gick jättejättejättejättebra vi hoppade lite titthinder och så och hon tittade inte på ett enda hinder:) Hon hade jätteskön galopp osv.

Vi har städat stallet också ju det blev bra förutom att den vita färgen börjar lossna så det var vit i alla boxar! Jag har satt upp en boxskyllt till Florran också:) Jag köpte den på Göteborg Horse Show, men det har inte blivit av att jag har satt upp den, men nu hänger den där:)

Imorgon fyller pappa hela 44år, GRATTIS PAPPA!! Så vi ska åka en liten sväng imon bla till mormor och bli bjudna på tårta. På kvällen ska vi på Kalas till min kusin Billy som egentligen fyller år idag, GRATTIS!!

På fredag ska jag till Varberg och tävla, en cup fredag-söndag. Det ska bli kul:)
SES!!

1 kommentar: