torsdag 8 juli 2010

Grattis mamma och pappa i förskott:)

Hej!!
Igår tog jag mamma, Cornelia, Julia och Susanne en sväng till Falsterbo bara under dagen, det var kul:) Tittade inte så mycket på showerna.... Roligare att köpa saker:) Jag köpte ett par nya tävlingsbenskydd, bruna liknar Veredus skydden, ett par chaps och ett par marinblå Whitaker-ridbyxor, de är så grymt sköna;) Har ett par bruna, vita och nu blåa:) Cornelia köpte ett bar whitaker-benskydd och likadana ridbyxor som jag, mamma köpte den snyggaste modellen av GPA-hjälmarna, snacka om att jag är avundsjuk. (Marinblå speed air Evolution)

Har ridit Delighten och Florencia, det gick jättebra. Red en gammal bana från bratteborg som jag tävlat, fast utan hinder idag! La en volt där "hindret" stod:) Det var en lyckad övning, de jobbade jättebra:)

På Söndag firar mamma och pappa 10år gifta/20år förlovade, så på lördag sticker jag till Paris;) (De förlovade sig där) Det ska bli kul, ska bara vara där några dagar:) Jag och Cornelia har hållt på med en present i ett år som äntligen är klar:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar