fredag 23 juli 2010

Men hallå vart är alla isabergare egentligen är inte sommaren det bästa tillfället att tävla på. Jag såg ingen, har inte gjort det på hela ...

Hej!!
...sommarlovet heller för den delen, tråkigt!!

Jag hoppade en LC i Varbergshoppet i alla fall, bra anläggning mm. Men så fort jag kommer in på framhoppningen står det 5 hinder på 1m där och jag bara var det inte 80cm jag skulle hoppa. Sedan tänkte jag på hur höga hinderna skulle vara imon då jag ska hoppa 90cm, 110cm eller? Aja i alla fall några hinder blev sänkta och det var ju bra, fick några så in i norden bra språng så det var bara att springa till banan!

Det gick jättebra, men en bom föll från det andra hindret och hur tänker man då, jo jag tänker så här; Fan också där försvann den tävlingen, och så fortsätter man banan med en sur min!!

Här är filmen, är väldigt dålig kvalitet men det får duga!

När jag kom hem red jag delighten över lite bommar hoppade först på volt med 3 bommar, sen ner på långsidan över 2 bommar och sedan volt med 3 bommar...
Gjorde samma sak med Matcho också, imon kommer Cornelia hem:) Och jag ska hoppa LB:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar