torsdag 22 juli 2010

Putsat:)

Hej!!
Idag har jag verkligen varit i stallet hela dagen och jag ska snart ut igen! Det började med att jag putsade Delightens och Florrans Sadlar och Träns. Så nu hänger de och blänker:) Sedan åt jag och därefter red jag Florran och sedan Delighten:) Det gick bra, florran var väldigt pigg, vi har börjat ge henne lite Krafft Sport innan tävlingar och de blir nästan vilda:) Men det gillar jag speciellt på tävlingar:)

Är klar med florrans packning, bara min hjälm och stövlar kvar, typ! Ska snart ut och fixa i ordning henne lite.

Ett litet tips för er som har hästar som älskar att klia manen och svansen nu på sommaren! Sätt upp borstar på boxvägen (De du sopar med) Florran älskar dem:)

Och för er som är lite nyfiken på Matcho så har mamma och Cornelia släktforskat lite för länge sedan och fick veta att han har fullblod i sig;) Det ni!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar