måndag 28 mars 2011

LA och sadelprovning:)


Hej!!

Anmäld till min första LA nu:) Den blir i Jönköping i Sveland cup, om jag går nolla får jag den där KL Skortan jag visat er, så nu jävlar skall vi sätta en nolla.


Eftersom att det inte är någon tävling nu i helgen så skall jag köra stenhårdträning, tog ett grimskaft runt florrans mage igår, på det tjokaste stället så skall jag kolla om den är lika stor efter denna veckan:)


På fredag skall jag ännu en gång till Jönköping, skall till Charlies och prova ny sadel till Florran:) Min rumpa börjar bli lite stor!! Vill hellst ha en Prestige Arezzo, hur skön som hellst, men vi får väl se hur det blir med det! Ngn som har ett förslag på en bra sadel, eller kanske en mindre bra sadel?


Idag red jag lite dressyr på florran gick riktigt bra, detsamma som igår alltså:) gjorde lite skänkelvikningar i trav och galopp, hon gör dem så jäkla snyggt nu:)


Imorgon är det Ann-träning!!

SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar