fredag 1 april 2011

Ny sadel hemma idag;) (Manchester i sommar)

Hej!! Idag var jag ju somsagt på Charlies och provade sadel, jag hittade en jätteskön som också följde med hem; En Prestige Versailles. En brun som passade perfekt:) Jag lämnade också in min gamla! Så nu blir det lite hektiskt, ann träning på tisdag och min första LA på lördag. Jag får känna in mig i den snabbt!! Igår var jag i Ullared. De hade swardovski pannband! För 99kr. Köpte dock inte så mycket, mest saker till boken om mig själv till svenskan! Vi köpte däremot saker till husbilen; Dl-mått och massa sånt. Köpte också present till min klasskompis/syssling Sofie som fyller år imon:) Imorgon skall Cornelia tävla Dressyr, Lycka Till! Jag skall mocka och hjälpa pappa med flyttning från det gamla huset. Sedan skall jag rida i min nya sadel:) Btw, skall jag och Julia flyga till Manchester i sommar helt själva:) Där skall vi shopa mkt kan jag säga i alla fall jag;) (Massa hästaffärer där...) SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar