söndag 24 april 2011

Tävling I Vaggeryd - första utomhustävlingen för i år

Hej!!
Idag tävlade jag utomhus för första gången i år. I LC förstörde jag allt i omhoppningen, tappade stigbyglarna och allting, så florran svängde lite själv kan man väl säga och det blev mycket för snävt till nästa hinder!! Så 4 fel, men florran var jättefin:)

LB:n gick hur bra som hellst, på topp 5 listan:) Jag var den enda felfria visade det sig och den enda som fick hoppa ett hinder i omhoppningen:) Så den blå-gula rosetten gick till mig:) Fick ett schabrak från Hööks, startanmälan tillbaka, ett påskägg, rosett och planket. Dessutom köpte jag ett schabrak med brodyr; Rebecca.

Fick ett Schabrak av mamma och pappa i påskägget igår:) Ett vit Kingsland (Alla mina schabrak är för små för den nya sadeln så jag får samla på mig lite:) Fick också ett skit snygg tröja som passar mig: Kingsland -tröjan med texten My heart belongs to Kingsland:)

Grattis Syrran som vann LC:n och Josefin Z som kom 2:a i LB:n och alla andra som det gick så bra för;)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar