söndag 17 april 2011

Påsklov



Hej!!

Tävlingen i Jönköping förra lördagen gick bra. I första klassen gick Florran jättebra, super nöjd. I LA var florran jättetrött, hon hade ingen bra kondition alls.

I veckan har jag haft lite markarbete och ett tufft konditionspass i skogen.

I fredags fick jag ett brev från Erikdahlbergsgymnasiet: Jag har preliminärt kommit in:) Det sista räknas i Juni!

Igår red jag på förmiddagen det gick jättebra, på kvällen kom Olivia, hon sov över tills idag:) Vi fixade en blogg åt henne (jag och Olivia och 2 andra kompisar har bestämt att vi skall ha varsinn blogg så vi kan läsa vad man gör när vi splitras efter 9:an).

När Olivia åkt hem idag red jag Florran, hoppade henne:) Det gick bra, Cornelia tog bilder som jag lägger ut sen;) Putsade all utrustning också!

Nu skall jag kolla på Ponnyakuten:)

SES!! (Bilder på tillägg i rummet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar