fredag 8 april 2011

Repmätningen funkade - Florrans mage har blivit mindre;)


Hej!!
Träningen för Ann gick bra och hon gillade sadeln:)

Igår red jag på ridbanan:) Men det blåste så in i norden och pappa höll på att flytta stenar eller något med traktorn så florran blev galen hela tiden. Det var riktigt nära att jag trillade av en gång. Men det var på ett sätt bra att det var en sådan miljö, för då hade jag en uppgift med det passet; att få henne lugn och bara tänka på ridningen och inte på något runt omkring! Och det gick super när hon väl koncentrerade sig:)

Idag hade jag Nationella prov i Engelska, mitt värsta ämne bland alla!! Första delen, läsförståelsen gick super. Hörförståelsen den andra delen gick inte lika bra kändes det som. Jag lyckades svara något på varje i alla fall, så jag försökte och det är huvudsaken:) Nu är det bara att plugga till den värsta delen som är på onsdag; Uppsattsen.

Nu skall jag gå ut och ta ett litet lugnt pass innan tävlingen imon, längtar:) Har kollat startlistorna och shit vad många starter det är och självklart skall det vara mest bland c-ponnyerna. 39 i LB:n och 43 i LA:n. Aja, det är mycket roligare med många tävlanden än bara några få!

Btw jag kollade florrans mage igår med repet. Mellan magen och repet var det 5 cm nu, jag är så jäkla bra på att banta hästar! Nu skall jag bara fortsätta såhär så att hon blir smal som en fotomodell:) Klippte också florrans man, skit snygg är hon nu:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar