söndag 27 mars 2011

Bratteborg = helt okej!



Delighten i Bratteborg 2010




Hej!!

I fredas var jag i Jönköping med Nush och olle:) Shoppade lite på stan sedan kollade vi på bio; Justin Bieber. Ni får bara leva med att jag tycker att han är snygg och sjunger bra även om ni inte gör det;)


Igår var det tävling i Bratteborg med Florran. LC:n var en katastrof! LB var en av mina bästa rundor jag gjort:) det var en a:1a, gick felfri i grunden och i omhoppningen:) Dock kändes hon inte så pigg i omhoppningen så jag sket i mina tänkta omhoppningssvängar och tog en bra säker runda ist. Kom 3 eller ngt precis utanför placering:)


Vet inte riktigt vad jag skall göra nu!! Vi skall nog flytta lite saker, hoppar nog att rida idag, måste öva lite till So-provet på fredag också!!


Tänkte fixa lite filmklipp från värnamo och Borås någon gång i tiden också;)

SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar