lördag 12 mars 2011

Den hemliga saken är....


Hej!!
Var ju i tranemo idag, inte mitt favoritställe precis men men...


Började med en LC som jag är riktigt nöjd över:) Fick bara ett litet skitpet i omhoppningen, florran lyfte lite dåligt på bakfötterna!


LB:n tycker jag gick jättedåligt, men de som såg den tycker att den såg jättebra ut. Men i alla fall florran var jättetrött redan vid framhoppningen och jag märkte att hon inte har så bra kondition! Så vid varje hinder på banan stannade hon upp precis innan hindret, jag tryckte in sporrarna och spöt var till och med på ngn gång. Hon tog inte alls i överhinderna och kravlade sig över dem. Jag fick 2 stopp i omhoppningen! Så jag behöver träna upp lite muskler mm på henne nu...


Idag såg jag den hemliga saken, en HUSBIL till sommarcuperna i sommar och annat:) Mamma, Cornelia och Pappa tvättade den medans jag packade upp all mat som vi köpt och städade min och Cornelias del av huset. (Visst är jag duktig på en lördag)


Grattis Rebecka Spetz som fick en jättefin felfri runda;) Och ett jättegrattis till Josefin Zander som kom 3:a i LC:n och 1:a i LB:n:)

SES!!

1 kommentar: