tisdag 22 mars 2011

Tävling, skratt, bio...


Hej!!
söndagstävlingen i Borås var riktigt roligt tycker jag även om det inte blev ngn placering. I Lc:n fick jag ett stopp i omhoppningen och i LB:n rev jag ett hinder i grunden. Men rundorna kändes riktigt bra tycker jag. Framhoppningarna var hellt perfekta, det har nog aldrig gått så bra på framhoppingen som det gjorde då!!


Igår fick hon vila.


Idag var det ann träning, jag hade en sak som jag behövde sattsa på så jag gjorde bara det, ett högt tempo. Sket i allt annat, vi hoppade dessutom bana så det var ju bra:) Träningen gick hur bra som hellst hon hoppade för jäkla bra och flaggade över hinderna:) Så nu har jag ett bra tempo så nu är det bara att bygga på utifrån det!!


Imorgon skall jag ta min sista spruta av livmoderhalscancer!! Sedan skall jag ta ett pass hemma på åkern som för tillfället är grön:)


På torsdag blir det också ett pass på åkern, på fredagen får hon vila för då skall jag, Olle och Nush till Jönköping och kolla på bio; Justin Bieber!! Jag och olle gav nush denna resan i födelsedagspresent för ngra veckor sedan:) Tänkte passa på att shoppa lite på stan också:) Btw var på bio i lördags med Sofie; Hur många lingon finns det i världen? Den var riktigt roligt, men på slutet blev den lite alvarlig och ledsam. Vid ett tillfälle, det roligaste var det bara jag coh sofie som gapskrattade i hela biosalongen!!


På tal om skratt så började jag skratta på Fysik lektionen av ingenting och jag kunde inte heller sluta och vi hade "tystläsning" och jag bara sitter där och skrattar!!

SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar