lördag 19 mars 2011

Dressyrpass..

Hej!!
Har varit mycket denna veckan, Nationella Prov i Biologi i onsdags och labben igår. Fick hur som helst använda min egen labb så jag får minst G i alla fall:)

I tisdags hade jag Ann- träning vilket gick jättebra:) Red dressyr onsdag och torsdag. Ett kort pass på onsdagen och ett långt på torsdagen, det gick hur bra som hellst:) Igår fick hon vila och jag åkte skidor med Sofie:) Herregud vad skönt det var. Det var typ inget folk: 10-10 pers och man åkte på pistad snö hela tiden, det var nog de härligaste åken denna vintern:)

Idag är mina kusiner här, men skall rida och putsa inför imorgon. En av årets roligaste tävlingar. 20 b-ponnier, 30 c-ponnier och 40 d-ponnier i LC:) Jag är nr 24/30. I LB:n är jag nr 9/14:)

Tävlingen är sponsrad av: Hööks Hästsport, PR Ram/Design, Didriksson, och Borås Golfshop



Lycka till! Till er som tävlar på GARK idag;)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar