torsdag 25 juni 2009

Tävling i Öreryd.

Hej!!
Tävlade i öreryd eller rättare sagt tränade! Red för första gången på den stora utebanan (ny, 40*80m) Det gick bra tog två språng där ett räcke och en oxer som bakbommen låg på ena sidan ca 20cm och andra på cm 80cm medans frambomman låg på typ 50cm! Sedan gick jag ner till den lilla banan och hoppade ett språng på rätt höjd. När jag kom in i ridhuset, började hon hoppa iväg för hon visste att jag skulle fatta galopp:) Hon red en jättebra runda (70cm) fast hon slog i några bommar, men jag gick felfri och fick en blå-vit rosett. Sedan i 80cm gick hon också jättebra och jag fick en till blå-vit rosett. Cornelia tävlade 50-60cm på Ronja och det gick jättebra så hon fick 2 rosetter:) Nästa gång blir det nog 80-90cm för mig och delighten, florran har inte tävlat där än.
SES!!

1 kommentar: