tisdag 23 juni 2009

Bilder...

Hej!!
Orkade bara rida Florran idag har så ONT i magen, red runt lite i ridhuset. Jobbigt att rida i det dammiga ridhuset när det är så fint väder, men mina SNÄLLA föräldrar fixar hö till mina hästar så där kan jag inte rida. I skogen orkar jag bara inte, men hon var jätteduktig försökte få henne lite mjuk och så. Sedan skrittade jag av i skogen med syrran!
Zinderella kom hem idag från betäckningen hoppas nu att hon är dräktig.
SES!!


Här kommer lite bilder.


















Zinderella och Delighten.

















Jag och Delighten för några dagar sedan.

















Jag och Delighten för några dagar sedan.
















Cornelia och Ronja hoppade 70cm i söndags.

















Jag och Delighten för några dagar sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar