lördag 20 juni 2009

JÄVLA KOSSOR

Hej!!
Igår var det midsommarafton, Denise med familj, Julia med familj och min familj åt hemma hos oss. Vi tittade på tv, åt, hoppade på sutsmattan och spelade spel. Det var kul, men de åkte hem lite förtidigt:) Idag åkte vi till våran stuga i Falkenberg, mina kusiner och min farmor och farfar var där. Vi fikade lite, lekte lite, sedan gick vi ner till havet (ca 400-500m) det var inte så kallt, men jag hade inte badkläder med mig:( Men vi sprang där fram och tillbaka.
När jag kom hem red jag delighten vi red ute i skogen, JÄVLA KOSSOR, de var på oss idag, samma sak hände förra året när jag red ut med ronja, fast ronja skenade ju hem det gjorde inte delighten som tur var. Stackarn hon visste inte vad hon skulle göra hon var livrädd och helt förvirad men det kanske inte är så konstigt när en flock med kossor kommer springande i full fart. Efter en liten stund tog deras hage slut och resten av rundan gick finfint:)
Det var meningen att jag skulle rida florran också men klockan blev ju helt plötsligt 21.00.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar