söndag 14 juni 2009

Så nära!!!!:(

Hej!!
Tävlade i Bollebygd idag (Jill´s & Exclusive Cup), jag är jättenöjd!
LD: Delighten var först ut och hon var jättemjuk och bra men jag red lite för noggrant så hon rev på sista hindret i grunden:( Florran var lite bättre, de som var före mig de rider ju som tjuvar! Jag och mamma sa det att det går aldrig att slå dem, men det gick det jag red en jättefin runda och kom på 2:a plats. Om jag vinnaren slog mig med typ 11 hundradelar:( Vinnaren fick ett sånt fint täcke som jag var där för att vinna:(
LC: Florran var först och hon red en suverän runda även denna, och las ig då på en första plats:) Jag låg där jättelänge, men sedan började jag sjunka ner och kom till slut på en 5:e plats:)
Sedan var det Delighten och hon var jättemjuk och fin även i denna klassen hon tog sig runt och jag red en genväg med delighten som jag inte gjorde med florran men delighten hade snubblat innan det och glidit ut jättemycket, så jag kom utanför placering. Det ska bli roligt och se vad vi kom:) Inga bilder eller filmer idag tyvärr, min filmare var inte med:(
SES!!!

3 kommentarer:

  1. Är filmaren Curre??
    Hahaha, Grattis igen=)

    SvaraRadera
  2. Jaaa!!!
    Så klart vem skulle det annars vara?
    TACK!! :)

    SvaraRadera