onsdag 3 juni 2009

Brämhult.

Hej!!
Vårat internet har dampat så jag har inte kunnat skriva på länge :(
I alla fall, jag fick en ny mobil i födelsedagspresent och en systemkamera som vi ska ha hela familjen.
Jag tävlade i Brämhult i söndags, så Cornelia tog bilder med kameran istället för att filma.
LD: Det var bedömning A/A, så om man går felfri i grundomgången och omhoppningen så vinner man, därför var det typ 12 st på prisutdelningen + unghästar.
Delighten: Hon var lite pigg så på en raksträka med 2 hinder efter varandra fick jag inte ihop henne, så hon passade på att stanna:(
Florran: Hon var jätteduktig och vi fick en gulblårosett.

LC: Amazing Delight: Hon var jätteduktig och vi kom till omhoppning men hon gled ut jättemycket i svängarna, hon kom på 8:e plats med 7 på plasering:)
Florran: Hon gick in sist och då låg jag 7:a på delighten (plasering) så jag kunde satsa för att jag har redan kommit på plasering! Men jag tog en 4:e plasering på florran istället.

Pris: LD: En Blågulrosett, foppatofflor, kepps, planket.
LC: En röd rosett, 2 medel till häst och utrustning, planket.

Bilderna kommer, dom blev jättebra!
SES!!!

1 kommentar: