söndag 21 juni 2009

Ös regn




Hej!!


Idag gick jag upp tidigt och red på förmiddagen, Jag red Delighten först, men när jag skulle ut och rida började det regna så jag fick brodda. Hon har ju bara skor fram så hon halkade lite ibland. Sedan red jag Florran hon kunde jag rida i ridhuset för att mamma och pappa vattnade det, men jag fick ju rida med en vattenspridare:) Så typiskt det regnade inte något när jag red inne med florran, men när jag red delighten så regnade det så att det läckte igenom kläderna och jag fick byta jacka. Mobilen blev lite fuktig också, men den klarade sig. Nu har jag en hel eftermiddag undra vad man ska gör? Jag ska vara med Catte det vet jag:)


SES!!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder becka;)
    KRAM<3
    / NUSH
    http://Drenushas.devote.se

    SvaraRadera
  2. Ni är söta <3
    Vill va med dig ngn dag! ;o <333
    PUSS :D

    SvaraRadera