lördag 6 juni 2009

Strömsholm!!!

Hej!!
Har varit i strömsholm i helgen för första gången.
Vi åkte kl 12.00 igår, så åkte vi ungefär halva vägen sedan fikade vi. Jag åkte med mamma, syrran, Sabina Z och Josefin Z i våran bil, vi tittade på film hela vägen (2 och en halv film)
Det tog ca 4-5 timmar innan vi var framme. När vi var framme gick vi upp till stallarna, dom var jättefina, sånt stall ska jag också ha! Jag gick och la mig kl 23.30 typ, jag sov med Sabina Z, Josefin Z och Anna-Malin L. Det var jättekul, Frida och Maja kom till vårat rum sen med chips!
(Vi bodde på vandrarhem)

Kl. 7.20 gick vi upp och åt frukost och kl 8.30 åkte vi till tävlingarna. Vilket fint slott och vilken trädgård! Jag tog massa foton med systemkameran. Jag köpte ett marinblåt Schabrak med guldkant som jag broderade Florencia på, ett Exclusive Horse Wear täcke (beställde) och en mugg med Strömsholms märke på som minne!

Vi åkte hem ca kl 15.00 för att det började regna så jag köpte ett Agria paraply också!
Vi åt på Mc`Donalds och tittade klart på filmen och tittade på 2 till.

Hemma ca 19.30.
bilderna kommer från Brämhult, A-c träningen och Strömsholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar