söndag 24 oktober 2010

Vilka gick till final...

Hej!!
Idag var jag ju i Värnamo och tävlade, det gick jättebra!
I första klassenhoppade jag en felfri runda och en super omhoppning, jag kom 4:a :) Det var bra eftersom att vi inte tävlat eller hoppat på några veckor! Så jag fick rosett, planket och ett presentkort på teamsportia - 100kr.

I lagklassen var jag först ut i mitt lag som vanligt, men det känns bra att vara först tkr jag! Jag red en felfri runda:) Och den kändes jättebra, det blev ingen omhoppning för det var bara ett lag felfritt! Men vi kom på en 3:e plats:) Jag fick rosett, planket och ett par strumpor som jag sen gav till cornelia för de var stl 30-34! Totalt kom vi delad 1 plats men vi kom 2 för att de andra var bättre än oss idag.( Men men vi kom alltså 2:a och fick prieser av sveland en tävlingspärm. Den ska Zinderella få! Nu vet ni det och ni får längta till ännu ett inlägg med allsvenskan, vi gick ju till final i Vetlanda som är om 3 veckor:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar