onsdag 20 oktober 2010

Allsvenskan, längtar....

Hej!!

Igår red jag florran vi gjorde klockan vilket gick väldigt bra:) Idag fick hon vila så jag har passat på att plugga lite. Våra jackor är klara:) Så Issi skall hämta dem imon:) Spännande! På söndag är det allsvenskan omg 3 alltså sista innan finalen:) Vi leder med 17p, 2:a Norrahammar taberg lag 1, med 16,5 och 3:a Norrahammar Taberg lag 2, med 16p. Så det är jämt, jag har räknat efter lite och om vi kommer minst 3:a så går vi klart vidare till final, men om det går lite sämre så blir det nervöst kan jag säga! Vi får hoppas att det går bra, florran och jag är i alla fall taggade som fan, man kan inte bli mer taggad:) Det är i Värnamo, men om ni skall komma när jag hoppat klart för annars blir jag för nervös;) Uppfattat?

SES!!

1 kommentar:

  1. Vi håller tummarna, och ni måste (!!!!) smsa om hur det går! :D <3

    Kraam

    SvaraRadera