söndag 31 oktober 2010

Skara Hästsport...

Hej!!
Har målet hela vårat garage och elrum i det nya huset 2 ggr! Eller har 75% kvar att måla av den andra målningen i garaget! Jag har ridit florran också. Nu kommer ni säkert säga va? Men jag red för första gången med benlindor! Och det gick hur bra som hellst, det var vårt bästa dressyrpass vi någonsin haft tror jag:)

Igår var jag, Cornelia och mamma i skara - skara hästsport. Det var kul förutom att jag inte hittade något jag skulle ha t.ex en GPA hjälm som Cornelia köpte då det bara fanns i hennes storlek, nu har Cornelia och mamma det men det är jag som är i behov av det mest just nu! Och sedan ett par stövlar, men det hittade jag inte heller några bra! Men jag hittade i alla fall en Marinblå Kingsland Tröja, den med märket på armen som många tävlat i nu i sommras:)

Jag har ju lov nu, så jäkla gött! Men att klockan är fixad är inte lika gött:( Så jobbigt! På fredag skall jag till Borås och kolla på änglahoppet som jag gjort de senaste åren och sattar på att själv tävla där nästa år:)
SES!!

1 kommentar: