söndag 17 oktober 2010

Florran är galen!

Hej!!
Igår red jag florran, mamma, pappa och Cornelia har städat upp där nu så jag kan rida på hela banan nu för första gången:) Florran var dock helt vild! Hon bockade var 6 sekund och skulle var a rädd för allt! Och hon har jättelång päls nu, så skall man raka henne nu så att hon blir ännu mer pigg eller skall man vänta lite tills hennes "vår" är över? Jag får se hur jag gör!

Idag red jag henne där borta igen, det gick jättebra och hon jobbade på jättebra, hoppade lite studs med henne. Jag har inte hoppat henne på nästan 3 veckor och jag tror hon behövde den vilan för nu är hon galen och bara letar hinder att ladda mot:) Jätte kul! Studsen gick bra i alla fall. Men när jag skrittar av börjar hon sparka bakut! Jag tror hon vill vara min nya Delighten eller något:)

Sedan ikväll red jag Zinderella, det gick bra. Hon har fått en liten vila nu så hon ville inte riktigt jobba, men men det löser vi nästa gång!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar