onsdag 27 oktober 2010

Jey!!!

Hej!!
Glömt säga att i fredags drack jag årets första glas julmust:) Det var gott det!

Igår tränade jag för Ann det gick superduper bra, vi hoppade tre bommar på volt - snett igenom räcke - 3 bommar på volt - snett igenom oxer. Det gick verkligen jättebra och laddade mot hinderna vilket hon inte alltid gör och det tycker jag känns jättebra:) I den övningen skulle hon inte ladda då men skit samma jag fick ihop henne:)

Ska skryta lite också förra veckan fick jag VG på fysik provet, inte så bra kanske, men jag suger på NO så det var bra tycker jag. MVG på bilden:) Och i tisdags fick jag MVG på matten. Sedan klarade jag SO hemläxan med full pott;) Jey!

Idag rider Cornelia och Matcho för Ronja:) Så jag pluggar lite och så hade tänkt baka snikerskakor också;)

Mamma har bokat hotell till mig i Vetlanda (finalen i Allsvenskan) så jag ska hoppa en lite lägre klass på lördagen för att bara känna lite och sedan på söndagen 2 klasser, lagklassen är en stillhoppning också så det är ju bra om vi kännt på banan lite;) I alla fall TACK mamma:)

Och för några veckor sedan fixade vi hotell och biljetter till GB horse show så det är klart det med:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar