lördag 9 oktober 2010

Florran gick super idag;)

Hej!!
Idag har jag varit borta med Cornelia och mamma hela förmiddagen så jag fick rida Florran nu på eftermiddagen. Jag pysslade även om henne jättemycket innan ridturen, när jag släppte ut henne i hagen var klockan 10 över 5 alltså VM hade redan börjat. Det sket jag i och gick tillbaka till skallet och putsade florrans sadel, träns och mina stövlar med tvål och fett, visst är jag duktig? Skiter i VM för det! Sedan när jag kom in hade Malin hoppat båda sina rundor och det hade ju inte gått så bra och Rolf hade hoppat den första! Så jag såg den andra, han rev! Skit också hade gärna sett han rida en "ny" häst, han rider ju så snyggt! Btw tycker jag det ibland ser ut som Ronja P och Isack;)

Jag har blivit sponsrad för första gången också! Eller ja hopplaget:) Mer får ni veta senare!

Ska fixa en grej med mamma och pappa tills imon också;)
SES!!




















Ni skall bara veta vad jag saknar Varbergshoppet, det var jättekul!

1 kommentar: