onsdag 29 april 2009

VSRK.

Hej!
Har inte hunnit skriva pga läxor, men i alla fall.
I lördags tävlade jag i Vaggeryd Skillingaryd RK med Delighten och Florran.
LD: Det var en CR med Delighten och det gick jättebra, jag fick en rosett. tid: 50,50s
LC: Det var först med Delighten, hon slog i bommen i omhoppningen så retligt:( Hon var jätteduktig för hon stannade inte eller travade inte framför ett ända hinder. tid grunden: 47,98 s, i omhoppningen: 19,54 s. Kom på 15 plats av 31.
LC: Det var med Florran och det gick jättebra, jag kom 4:a. Tid grunden: 47,19s. Tid omhoppningen: 17,41s.
LB: Jag fick två stopp pga tempot och mina ben, sen blev jag så förbanad så hon hoppade jättefint. Tid grunden: 80,41s. 15fel.
Jag tycker att det gick bra!

Ridit lite dressyr måndag och tisdag.
Idag (onsdag) red jag hos A-C med florran, det var jättevarmt ca 25 grader så vi red ute på gräset. Vi red 2 linjer med 4 galoppsprång mellan, det gick jättebra. Jag red inte ut i hörnen först bara. Jag är jättenöjd.
Filmen i Jönköping hittar jag inte, Här är filmen... (Delightens LC råkade bli överspelad:))
Varning för suddiga bilder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar