torsdag 9 april 2009

PÅSKLOV!!

Lite bilder...



Sista gången jag hoppar på Bella:(

Ronja V och jag på utställning i somras med 39p

Ronja och Delighten i sommarhagen

Zinderella i höstas.

Ronja och jag i vintras

Ronja i vintras

Ronja och jag i vintras

Delighten och de stora hästarna.

Jag och silver för 2 årsen.

jag och Ronja för 1 årsen

Ronja löshoppas i våras. 110-120cm


Jaaaaa, FBK vann SM-guldet!!!

Grattis Ronja Plomén som vann stilhoppningen i helgen i udden (Kalmar) med sin D-ponny.

I måndags red jag Delighten på åkern vi hoppade lite det gick ganska bra. Hon var jättepigg så jag kunde inte få stopp på henne. När jag hoppade hindret gled hon ut mot höger på grinden för att det inte var några stöd brevid. Men vattenmattan hoppade hon jättebra. När jag skulle rida Florran kom Cindy, så vi red i ridhuset. Det gick bra.

I tisdags red jag lite dressyr på Delighten och det gick bra hon jobbade jättebra.
Florran red jag ute i skogen och det var jättekul vi travade nästan hela rundan förutom på asfalten och där det var grusat med stora stenar. I galoppbacken galopperade vi såklart och florran tyckte det var jättekul.

I onsdags red jag Delighten innan a-c träningen och det gick jättebra jag red i ridhuset med Cornelia och det gick bra red över lite bommar och övade på vägen.
Jag red Florrana-c träningen som vanligt, vi red ute och det gick väl bra. fast vi slarvade lite med vägen och hon drog åt vänster över oxern.

Nu ska jag ut och tvätta transporten:(
SES!!

3 kommentarer:

  1. Red du på väggarna?? Det var lustigt, men du kanske kan det, vad vet jag heh

    Hejar du på Färjesta??
    Becka dåå:);):);):)

    SvaraRadera
  2. Visst va de bra att dom vann??!
    Hoppas det gått bra idag i Grankärr! :) ///sabbi

    SvaraRadera